Bakan Çiftçi: Ekiplerimiz Sahada Olumsuzluk Yok!
Malatya'nın Battalgazi ilçesinde meydana gelen 5.6 büyüklüğündeki depremin ardından İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi açıklama yaptı. Çiftçi, ilk belirlemelere göre herhangi bir olumsuz durumun yaşanmadığını bildirdi.
Haberin Özeti
- • Malatya'nın Battalgazi ilçesinde saat 09.00'da 5.6 büyüklüğünde deprem meydana geldi, sarsıntı çevre illerde de hissedildi.
- • İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, ilk belirlemelere göre şu ana kadar herhangi bir olumsuz durumun yaşanmadığını bildirdi.
- • AFAD ve ilgili kurumların tüm ekipleri sahada incelemelerini sürdürüyor, gelişmeler yakından takip edilmeye devam ediyor.
Malatya Detay : Malatya’da sabah saatlerinde meydana gelen 5.6 büyüklüğündeki deprem sonrası İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi’den ilk açıklama geldi. Battalgazi merkezli deprem, çevre illerde de hissedilirken ekiplerin saha çalışmalarına hızla başladığı belirtildi.
Bakan Çiftçi, yaptığı açıklamada depremin saat 09.00 sıralarında meydana geldiğini belirterek, sarsıntının Adıyaman, Elazığ, Tunceli ve Şanlıurfa’da da hissedildiğini ifade etti.
AFAD ve ilgili kurumların tüm ekipleriyle sahada olduğunu aktaran Çiftçi, şu ana kadar herhangi bir olumsuz ihbarın ulaşmadığını kaydetti.
Çiftçi açıklamasında, “Malatya ilimizin Battalgazi ilçesinde saat 09.00’da 5.6 büyüklüğünde bir deprem meydana gelmiştir. Deprem çevre illerde de hissedilmiştir. AFAD ve ilgili kurumlarımızın ekipleri saha taramalarına derhal başlamıştır. An itibarıyla herhangi olumsuz bir durum bulunmamaktadır. Ekiplerimizin çalışmaları devam etmektedir” ifadelerini kullandı.
Depremden etkilenen vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini ileten Çiftçi, “Allah ülkemizi ve milletimizi afetlerden korusun” dedi.
Yetkililer, gelişmelerin yakından takip edildiğini ve saha incelemelerinin sürdüğünü bildirdi.