- Haberler
- Bölge Haberleri
- Halil İbrahim Kılıç 42 Yıllık Hizmetin Ardından Görevini Bıraktı
Halil İbrahim Kılıç 42 Yıllık Hizmetin Ardından Görevini Bıraktı
Malatya Valiliği İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü Halil İbrahim Kılıç, 42 yıllık kamu hizmetinin ardından düzenlenen törenle emekliliğe uğurlandı.
Haberin Özeti
- • Malatya Valiliği İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü Halil İbrahim Kılıç, 42 yıllık kamu hizmetinin ardından düzenlenen törenle emekliye ayrıldı.
- • Kılıç, kamu hizmetinin 39 yılını Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü'nde tarafsızlık ilkesiyle geçirdiğini belirterek, veda programında helallik istedi.
- • Törene Malatya Valisi Seddar Yavuz ve çok sayıda kamu temsilcisi katılırken, Vali Yavuz Kılıç'a başarı belgesi ve plaket takdim etti.
Malatya Detay : Malatya Valiliği İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü olarak uzun yıllar görev yapan Halil İbrahim Kılıç, 42 yıllık kamu hizmetinin ardından emekliye ayrıldı. Kılıç için düzenlenen veda programında duygu dolu anlar yaşandı.
Mövenpick Hotel’de gerçekleştirilen programa Malatya Valisi Seddar Yavuz, AK Parti Malatya Milletvekili İhsan Koca, vali yardımcıları, Malatya Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Mustafa Katipoğlu, İl Emniyet Müdürü Kayhan Ay, İl Jandarma Komutanı Albay Tolunay Başer, kamu kurum temsilcileri, sivil toplum kuruluşları, basın mensupları ve çok sayıda davetli katıldı.
1984 yılında Malatya Valiliği’nde göreve başladığını belirten Halil İbrahim Kılıç, kamu hizmetinin 39 yılını Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde geçirdiğini söyledi.
Görev süresi boyunca basın mensuplarıyla yakın iletişim içerisinde çalıştığını ifade eden Kılıç, gazetecilerin haber alma süreçlerine katkı sunmayı önemli bir sorumluluk olarak gördüğünü belirtti. Kapısının herkese açık olduğunu dile getiren Kılıç, meslek hayatı boyunca devletine ve şehrine hizmet anlayışından taviz vermediğini kaydetti.
Tarafsızlık ilkesine vurgu yapan Kılıç, görev yaptığı süreçte farklı dönemlerde birçok siyasi gelişme yaşandığını ancak hiçbir siyasi oluşumun içinde yer almadığını ifade etti. Kamu görevini devlet ciddiyeti ve sorumluluğuyla yürütmeye özen gösterdiğini belirten Kılıç, uzun yıllar resmi ilan süreçlerinde de adaletli bir yaklaşım sergilemeye çalıştıklarını söyledi.
Konuşması sırasında duygusal anlar yaşayan Kılıç, istemeden kırdığı kişilerden helallik istedi.
Programda konuşan Malatya Valisi Seddar Yavuz ise kamu görevlilerinin devlete sadakatle hizmet etmesi gerektiğini belirterek, Halil İbrahim Kılıç’ın görev süresi boyunca sergilediği çalışma anlayışıyla örnek bir kamu görevlisi olduğunu ifade etti.
Vali Yavuz, “Devletin adamı olmak insanı yüceltir. Halil İbrahim Kılıç görev süresi boyunca bu anlayışla çalıştı” dedi.
Program sonunda Vali Seddar Yavuz tarafından Halil İbrahim Kılıç’a başarı belgesi ve plaket takdim edildi. Ayrıca çeşitli kurum ve kuruluş temsilcileri tarafından da hediye sunumları gerçekleştirildi.