İbrahim Halil Kılıç 42 Yıllık Kamu Görevine Veda Ediyor
Malatya Valiliği İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü İbrahim Halil Kılıç, 42 yıllık kamu görevinin ardından emekliliğe ayrılıyor.
Haberin Özeti
- • Malatya Valiliği İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü İbrahim Halil Kılıç, 42 yıllık kamu görevinin ardından 18 Mayıs 2026 tarihinde emekli olacak.
- • Yaklaşık 39 yıl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü'nde görev yapan Kılıç, basın camiasına teşekkür ederek helallik diledi.
- • Kılıç, görev süresince haber alma özgürlüğüne katkı sunmaya çalıştığını ve 25 yıl resmi ilan süreçlerini adaletle yürüttüğünü belirtti.
Malatya Detay: Malatya Valiliği İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü İbrahim Halil Kılıç, kamu hizmetinde geçen 42 yıllık görev süresinin ardından emekliliğe ayrılacağını açıkladı. 1984 yılında başladığı kamu görevinde yaklaşık 39 yıl boyunca Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nde görev yapan Kılıç, yayımladığı mesajla basın camiasına teşekkür etti.
18 Mayıs 2026 tarihi itibarıyla görevine veda edeceğini duyuran Kılıç, Malatya basınıyla uzun yıllar birlikte çalıştıklarını belirterek, gazetecilere “değerli mesai arkadaşlarım” diye hitap etti.
“Gece Gündüz Demeden Hizmet Vermeye Çalıştık”
Görev süresi boyunca haber alma özgürlüğüne katkı sunmaya çalıştıklarını ifade eden Kılıç, zaman zaman yaşanan anlaşmazlıklara rağmen tarafsız hizmet anlayışından vazgeçmediklerini vurguladı.
Kılıç mesajında, şu ifadelere yer verdi:
“Uzun görev süremiz boyunca istemeden kırdığımız, üzdüğümüz olmuşsa affola diyerek tüm basın mensuplarından helallik diliyorum.”
Resmi İlan Sürecine Vurgu
Yaklaşık 25 yıl boyunca resmi ilan süreçlerinde görev aldıklarını belirten Kılıç, ilan dağıtımında adaletli bir yaklaşım sergilemeye özen gösterdiklerini ifade etti.
Bakmadan Geçme