Malatya'da Fadıl Aydın Konseri Salonu Doldurdu

Malatya Büyükşehir Belediyesi tarafından Anneler Günü kapsamında düzenlenen Fadıl Aydın konseri büyük ilgi gördü. Binlerce vatandaşın katıldığı gecede ilahiler hep bir ağızdan seslendirildi.

Malatya Detay: Malatya Büyükşehir Belediyesi’nin Anneler Günü dolayısıyla düzenlediği Fadıl Aydın konseri, vatandaşlardan yoğun ilgi gördü. Merkez Spor Salonu’nda gerçekleştirilen programa binlerce kişi katılırken, salon tamamen doldu.

Ramazan ayında düzenlenen programda vatandaşlardan gelen yoğun talep üzerine yeniden konser sözü veren Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er, Anneler Günü etkinlikleri kapsamında ilahi ve ses sanatçısı Fadıl Aydın’ı yeniden Malatyalılarla buluşturdu.

Konser öncesinde konuşan Başkan Sami Er, tüm annelerin Anneler Günü’nü kutlayarak anne sevgisinin yalnızca bir güne sığdırılamayacağını ifade etti. Er, “Bizim kültürümüzde annelerimize duyulan sevgi ve saygı her zaman ön plandadır. Annelerimiz yılın her günü baş tacıdır” dedi.

Malatya’nın deprem sonrası yeniden ayağa kalktığını belirten Başkan Er, şehirde sadece fiziki dönüşüm değil, sosyal ve kültürel yapının da güçlendirilmesi için çalışmalar yürüttüklerini söyledi. Er, “Biz sadece binalar yapmıyoruz. Aynı zamanda insanların huzurla yaşayacağı güçlü ve dirençli bir şehir inşa ediyoruz. Kadınlarımız, annelerimiz ve çocuklarımız bizim önceliğimizdir” ifadelerini kullandı.

Programda duygu dolu anlar da yaşandı. Başkan Sami Er ve eşi Sevgi Er, 1997 yılında Kuzey Irak’taki Çekiç Operasyonu sırasında şehit olan Pilot Üsteğmen Selim Keskinkılıç’ın annesi Fatma Keskinkılıç’a çiçek takdim etti.

Çiçeği tüm şehit anneleri adına kabul ettiğini belirten Fatma Keskinkılıç, Başkan Sami Er’e desteklerinden dolayı teşekkür etti. Başkan Er ise şehit ailelerinin kendileri için büyük bir emanet olduğunu vurgulayarak her zaman yanlarında olacaklarını söyledi.

Gecede sahne alan ilahi sanatçısı Fadıl Aydın, seslendirdiği eserlerle büyük beğeni topladı. Konser boyunca vatandaşlar ilahilere hep birlikte eşlik etti. Malatyalıların yoğun ilgisinden memnuniyet duyduğunu ifade eden Aydın, kendisini yeniden Malatya’da vatandaşlarla buluşturan Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er’e teşekkür etti.

Programın sonunda Başkan Sami Er tarafından sanatçı Fadıl Aydın’a çiçek takdim edildi.

Bakmadan Geçme

Malatya Detay - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!